Menu

 

مسئول واحد پذیرش و مدارک پزشکی:سرکار خانم بلادی موخر-کارشناس مدارک پزشکی

شرح وظایف کارشناس مدارک پزشکی:

  1. نظارت بر عملکرد مسئولین پذیرش ، بایگانی ، آمار و کدگذاری و مجموعه آنها
  2. تنظیم نهایی لیست ها و آمار و گزارشات لازم در زمینه شغل مورد تصدی و ارائه آن به مسئول مافوق
  3. برگزاری منظم و مداوم جلسات کمیته مدارک پزشکی و تنظیم صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن
  4. نیاز سنجی آموزشی پرسنل بخش مدارک پزشکی
  5. شرکت در کلاسهای آموزشی ، جلسات عمومی مدارک پزشکی و کمیته های بیمارستانی مرتبط