Menu

نحوه رسیدگی به شکایات در بیمارستان

شکایات و پیشنهادات مراجعین بدون ذکر نام و مجازات و عدم بوجود آمدن اختلال در کیفیت دریافت خدمات سلامت، پیگیری می شود و در صورت تمایل مراجعین در اسرع وقت نتیجه را به فرد شاکی اعلام می نمایند. صندوق های رسیدگی به شکایات در بخش ها و سالنها موجود می باشند و فرم های خام آن در قسمت های زیرآن گذاشته  شده است. همچنین در صورت عدم وجود برگه در زیر صندوق ها در ساعات اداری می توانید به واحدرسیدگی به شکایات بیمارستان و در زمان های دیگر به سوپروایزر بیمارستان مراجعه نموده و برگه ی مربوطه را از ایشان بخواهید.

سطح بندی نحوه رسیدگی به شکایت های دریافتی:

1-رسیدگی آنی ، بصورت حضوری و بلافاصله ای در صحنه با پیگیری میدانی صورت پذیرد.

2-رسیدگی فوری،بصورت تلفنی بلافاصله پیگیری می شود.

3-رسیدگی در اولویت اول ، تا پایان روز کاری

4-رسیدگی بدون اولویت ، برحسب حساسیت موضوع و نوبت بندی برای پیگیری در اولین فرصت